luni, 21 februarie 2011

Ep.9 It's All Over !

Exact inainte de craciun...Andrei statea pe Facebook si a vazut la 'news feed' o provocare a Andreei care era ceva in genul:''Pune-ti intr-o relatie cu primul care da like"...Andrei, din lipsa de ocupatie a dat like dupa care a vorbit cu Andreea si a ramas asa cam 3 zile.

In astea 3 zile, Andrei s-a mai intalnit cu Alexandra de cateva ori si a realizat ca s-a indragostit doar de una din multele masti pe care Aly le foloseste.

Peste 2 zile, Andrei a vorbit serios cu Andreea si au stabilit sa se intalneasca peste cateva zile... Au trecut 2 zile si cei doi se intalnesc... la sfarsitul intalnirii cei doi si-au dat seama ca se plac si au ramas inpreuna...

DECI!

NU MERITA SA ITI DAI VIATA PE NISTE PROSTII [DEFAPT NU MERITA SA ITI DAI VIATA PE NIMIC!!!]...

SI CE DACA TE-A PARASIT IUBITA...VINE ALTA MAI BUNA !!...SI CE DACA VIATA TA E UN CALVAR...

AM FOST IN ACEASTA SITUATIE!

TOT CE AM SCRIS EU AICI ESTE INSPIRAT DIN REALITATE !

STIU CA NU DAI DOI BANI PE POSTAREA ASTA...DAR UITE CE MI-A DESCHIS MIE OCHII LA REALITATE

FILMUL "THE ULTIMATE GIFT"...cauta-l si uitete! Macar atat incearca si tu...nu ai nimic de pierdut

SI ACEST BANAL FILMULET POSTAT PE YOUTUBE...el doar a contribuit putin... Mai inportant este filmul...

Deci...NU MERITA SA ITI DAI VIATA PE NIMIC...[credema] am fost in situatia asta

Uite...am sa fac un efort sa caut un link sigur[fara spam/scam/virusi etc.] ca tu sa descarci filmul ^^.

Am gasit un torrent... :]

http://thepiratebay.org/torrent/5732927/The.Ultimate.Gift.DVDRip.XviD-NeDiVx

sper ca ti.a placut...Sunt Roibu Adrian...ma inclin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu